پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال یک‌طرفه شدن هراز و کندوان از ساعت ۱۸ امروز

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های استان گفت: امروز شاهد جمعه آرام ترافیکی در جاده‌های شمال هستیم و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم و سطح جاده‌های استان خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نیز در سطح جاده‌های استان درحال اجرا است، تصریح کرد: براساس برنامه مقرر شد امروز محور هراز و کندوان یک‌طرفه شوند.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه نیز از کرج ابتدای آزاد راه تهران ـ شمال به مرزن‌آباد ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز از رودهن به آمل ممنوع می‌شود و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امشب در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل به‌صورت مقطعی از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: بحث یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز درصورت ترافیک سنگین اجرا می‌شود که در این صورت برنامه یک‌طرفه شدن امروز ساعت ۱۸ خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی در محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان، یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز ازمحور هراز ممنوع است.

وی گفت: موضوع مهم توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس است که سلامت رانندگان را تضمین می‌کند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.