پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال مسدود شدن محور کندوان با بارش برف در غرب مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران از احتمال مسدود شدن محور کندوان با بارش برف در غرب استان خبر داد و ‌گفت: بارندگی شب گذشته تاکنون منجر به آبگرفتی معابر در برخی شهرهای استان شده است که با کمک دستگاه‌های خدمات رسان مرتفع شد.

حسینعلی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بارندگی از شب گذشته شدت گرفت، خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در نواحی غربی از شب گذشته بیشتر بوده و اکنون به مرکز و شرق مازندران کشیده شده است.

وی با بیان اینکه حجم بارندگی در نوشهر با ۱۱۲ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داد گفت: جویبار نیز با ۵۶ میلیمتر دومین شهر پربارش استان گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران خاطرنشان کرد: آبگرفتگی در معابر شهری در نوشهر، جویبار  و محمودآباد و غیره را شاهد هستیم که با کمک عوامل خدمات رسان شهرداری و امدادی رفع مشکل شد.

توصیه به کشاورزان

این مسئول با بیان اینکه این سامانه سر و بارشی در مازندران همچنان فعال خواهد بود گفت: اثرات مهم این سامانه کاهش محسوس و چشمگیر دما است.

محمدی در توصیه‌ای به بخش کشاورزی، دامداران، مرغداران و پرورش ماهی گفت: اقدامات لازم جهت میزان دمای مناسب برای دام و طیور را لحاظ کنند تا از آسیب جلوگیری شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران  با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان، خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی در حال حاضر باز  است و تردد عادی و روان در آنها جریان دارد.

این مسئول با بیان اینکه در محور کندوان و ارتفاعات شاهد بارش برف بوده‌ایم و احتمال دارد از ظهر امروز سه‌شنبه مجدداً بارش‌ها در محور کندوان به صورت برف باشد، تصریح کرد: در صورت تدوام فعالیت سامانه بارشی برف احتمال مسدود شدن محور کندوان وجود دارد.

محمدی یادآور شد: بیشترین بارش برف در محدوده ولی آباد و سیاه بیشه است از این رو احتمال مسدود شدن کندوان وجود دارد ولی در حال حاضر به همراه استاندار مازندران در حال بازدید از این راه مواصلاتی هستیم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.