پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای نمایش «در اعماق اقیانوس» توسط کاروان ساحلی تماشاخانه سیار در شهرستان نور

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیر کانون پرورش فکری شهرستان نور از اجرای نمایش «در اعماق اقیانوس» توسط کاروان ساحلی تماشاخانه سیار در این شهرستان خبر داد.

ژیلا خاکپور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کاروان ساحلی تماشاخانه سیار کانون پرورس فکری تاکنون ۶ سال متمادی به اجرای نمایش برای کودکان و نوجوانان شهرستان نور می‌پردازد، اظهار کرد: این تماشاخانه تریلی مجهز به تمامی امکاناتی چون سکوی نمایش، صدا، تصویر وغیره است که از مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کشور با ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان کانونی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌پردازد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس طبق هماهنگی‌های انجام شده از سوی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران به منظور افزایش نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و ‌نوجوانان و خانواده‌ها و در راستای طرح سالم سازی دریا نمایش «در اعماق اقیانوس» به اجرای برنامه‌هایی چون نمایش، قصه گویی، بازی و سرگرمی و سایر فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازد.

مدیر کانون پرورش فکری شهرستان نور خاطرنشان کرد: موضوع این‌ نمایش در راستای حفاظت از محیط زیست و دوستی با طبیعت بوده که هنرمندان این گروه نمایشی با زبان هنر به اهمیت حفظ و صیانت از محیط زیست به ویژه در رودخانه، دریا و اقیانوس‌ها به اجرای نمایش می‌پردازند.

خاکپور ادامه داد: کانون پرورش فکری شهرستان نور واقع  در خیابان شریعتی پارک کودک شماره ۲شهرداری ۳۲ سال است که به انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه سنی ۶ تا ۱۶ سال مشغول است.

وی افزود:  اعضاء پس از عضویت در کانون با فعالیت‌های چون روخوانی کتاب، قصه گویی، شعرخوانی، فعالیت‌های فرهنگی با منشاء دینی، علمی، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق به صورت رایگان آشنا می‌شوند.

شهرستان نور یکشنبه ۱۸ شهریور ساعت ۱۶:۰۰ میزبان کاروان ساحلی تماشاخانه سیار در خیابان مالیات است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.