پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی کربن در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیر بهینه‌سازی انرژی کربن شرکت گاز مازندران گفت: پروژه‌های بزرگ انرژی کربن استان با مبلغ پیش‌بینی شده ۱۱۰۰ میلیارد تومان و در قالب فرایند بازار بهینه‌سازی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در حال پیگیری است.

ابراهیم اسکندری ۲۳ خرداد در جلسه‌ شرکت واحد بهینه‌سازی مصرف انرژی کربن شرکت گاز استان با معاونت بهینه‌سازی مصرف صنعت شرکت بهینه‌سازی کشور برگزار شد؛ فرآیند و مکانیزم انجام کار طراحی شد.

وی با اشاره به اینکه مازندران قطب بهینه‌سازی صنایع کشاورزی کشور در حوزه گلخانه‌ها و مرغداری‌ها شده اظهار کرد: پروژه‌های بهسازی ۱۰۰ واحد گلخانه‌ای، ۱۰۰ واحد مرغداری، ۱۰ واحد تولید آجر سنتی در برنامه آتی واحد بهینه سازی انرژی قرار دارد.

مدیر بهینه سازی انرژی کربن شرکت گاز مازندران بیان کرد: استفاده از تکنولوژی زمین گرمایی و افزایش راندمان نیروگاه نکا از جمله پروژه‌هایی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی همکاری همه واحدهای موثر در مرحله اجرای پروژه را بسیار مهم دانست و افزود: در بحث حوزه انرژی، احکام بسیار خوبی مصوب شده که می‌تواند ریل‌گذاری خوبی برای اصلاح ناترازی‌های انرژی در مازندران باشد و مشکلات این حوزه را مرتفع کند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.