پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آینده‌نگاری در جهاد تبیین باید مدنظر قرار گیرد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، امیر دریادار شهرام ایرانی در همایش ملی جهاد تببین با رویکرد دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: همرزمان من نه تنها در ماموریت‌های اسکورت کشتی، بلکه در هر صحنه‌ای که حضور پیدا کنند اخلاق و انسان‌مداری که برگرفته از آموزه‌های دینی است، پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا نگه می‌دارند.

وی با عنوان اینکه با در کنار هم بودن اهمیت و اثر بخشی ویژه‌ای دارد،گفت: آن چیزی که امروز خیلی برای‌مان مهم است، تاکید به نهاد خانواده است که ستون آن پدر و مادر هستند و دشمن پدر را درگیر مسائل اقتصادی کرده و مادر را هم برای رفع مشکل اقتصادی به کمک پدر آمده اند.

امیر دریادار شهرام ایرانی به تلاطم سفره در خانواده اشاره کرد و اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری و وطن دو ستون مانند پدر و مادر در خانواده هستند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن نقطه قوت ما که ولایت فقیه است را هدف قرار داده و در تلاش برای به چالش کشاندن ستون بالا است تا ما را تکه تکه کند.

وی اضافه کرد: در انواع جنگ قبلا جنگ به صورت فیزیکی بود اما امروز این واژه در اصل برای گمراهی است و آخر هر جنگی فیزیکی است.

ایرانی گفت: در جهاد تبیین به فکر آینده‌نگاری باشیم و آن را رقم بزنیم، امروز اگر همه ما ایستاده‌ایم و می‌گوییم نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران قوی است، به این دلیل است که مقام معظم رهبری هر آنچه را که حکم کند به دست سربازان توانمند اجرایی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.