پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیت‌الله لائینی: مشارکت حداکثری در انتخابات سبب افزایش عزت و صلابت ایران می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در انتخابات مشارکت حداکثری قوی برای اینکه ایران از عزت و صلابت بالا برخوردار باشد مهم است، گفت: انتظار داریم که مسئولان امر به ویژه استاندار به کمک سیل‌زدگان مناطق مختلف مازندران بروند و خسارات مالی و مادی ناشی از سیل را تا جایی که امکان دارد جبران کنند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۸ تیرماه در خطبه‌های نمازجمعه ساری، خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: تقوا در دنیا سپر و حرز و در آخرت بهشت است، چه چیزی بهتر از این، اگر به اینکه دنیا فانی و گذراست توجه کنیم هیچ‌وقت گرفتار فریب دنیا نخواهیم شد.

وی با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف مازندران و ایجاد خسارات و تلفات جانی، اظهار کرد: انتظار داریم مسئولان دستگاه‌های اجرایی و استاندار مازندران به کمک سیل‌زدگان بروند و جبران خسارات مالی و مادی را تا جایی که امکان دارد انجام دهند؛ ممکن است برخی بیمه نباشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه درصد رطوبت گندم کشاورزان با این بارندگی‌ها بیشتر است، گفت: سازمان غله رطوبت گندم با رطوبت بالاتر از ۱۴ درصد را سخت قبول می‌کند اما انتظار داریم این گندم‌ها را تحویل بگیرد و در این برهه از زمان برای کشاورزان تسهیل‌گری انجام شود.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه انتخابات امروز برقرار است، مشارکت حداکثری برای ما، کشور و ایران قوی بسیار مهم است، افزود: این امر برای اینکه ایران از عزت و صلابت بالا برخوردار باشد، مهم است.

وی ادامه داد: اصل و حسن انتخابات مهم است. به کسی رای بدهید که هم به اصل انقلاب و هم شعارهای انتخاباتی پایبند باشد.

آیت الله لائینی خاطرنشان کرد: روز ۱۲ تیر ماه یادآور حادثه‌ سال ۱۳۶۷ است که هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس با ۳۰۰ مسافر توسط ناوگان آمریکا بمباران شد، از قضا این روز را روز حقوق بشر نام نهادند و باید گفت حقوق بشر آمریکایی این است!

  

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.