پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال

0

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: پایان هفته از راه رسید و شاهد ترافیک در جاده‌های استان هستیم؛ به‌طوری‌که  شاهد تردد نیمه‌سنگین خودروها در محدوده پل زنگوله محور کندوان در مسیر شمال هستیم.

وی گفت: از لحاظ جوی بارشی نداریم و شاهد کاهش دید در ارتفاعات کندوان و سوادکوه هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را از امروز در جاده‌های شمال خواهیم داشت، تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۲۹، پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ شهریور ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های شنبه یکم، یک‌شنبه دوم، دوشنبه سوم و سه‌‌شنبه چهارم مهر ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز‌های پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه  ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه یکم و یک‌شنبه دوم مهر از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و با تصمیم مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز‌های پنج‌شنبه ۳۰ شهریور، جمعه ۳۱ شهریور و شنبه یکم مهر ماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

وی یادآور شد: تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان مواد‌سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ شهریور ماه امسال از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا وجود دارد که در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م/س


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.