پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز اجرای طرح حامیم ۲ در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمد رحیمیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اجرای طرح بصیرتی حامیم در دانشگاه‌ها اظهار کرد: طرح حامیم به عنوان حلقه‌های میانی طرحی ملی باهدف توانمندسازی حلقه‌های فرهنگی دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها اجرایی می‌شود.

وی افزود: طرح حامیم پارسال در مازندران به عنوان تنها استان مجری این طرح در کشور با حضور ۴۰۰ دانشجو ی فعال و کنشگر فرهنگی در عرصه نظام اسلامی و فضای آموزش عالی، با حمایت دانشگاه‌ها و دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در عتبات عالیات برگزار شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های مازندران گفت: امسال نیز این طرح با عنوان طرح حامیم ۲ با حضور ۵۰۰ دانشجو در مشهد مقدس به مدت دو هفته برگزار می‌شود.

رحیمیان با اشاره به اینکه طرح حامیم ۲ امسال در سه مرحله دانشگاهی، استانی و ملی به ترتیب در فصل بهار، تابستان و پاییز در کشور برگزار می‌شود، گفت: مرحله نخست اجرای این طرح، مرحله  دانشگاهی بود که عمده دانشگاه‌ها آن را برگزار کردند.

وی افزود: این طرح به‌صورت تفکیک جنسیتی در دو بازه زمانی ۱۰ تا ۱۸ مرداد ویژه خواهران و ۱۸ تا ۲۶ مرداد ماه ویژها برادران درجوار حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های مازندران گفت: حضور در کلاس‌های معارف، دوره جریان‌های سیاسی روز، جلسات بصیرتی، کارگاه‌های معرفتی و فوق برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این دوره خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.