پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد در طرح کرامت فاطمی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی استادی مدیرکل زندان‌های استان مازندران بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان ” طرح کرامت فاطمی” با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد و اهدای کمک‌های معیشتی به خانواده زندانیان که در باشگاه ورزشی زندان ساری برگزار شد، اظهار کرد: با کمک خیران، بسیج اصناف و کمیته امداد، ستاد دیه و انجمن‌های حمایت از زندانیان ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در هفته گذشته از زندان آزاد شدند.

استادی افزود: در مراسم طرح کرامت فاطمی تعداد هشت نفر از زندانیان از بند آزاد و در همین روز نیز تعداد ۹ نفر از زندانیان در دیگر زندان های استان به آغوش جامعه برخواهند گشت.

وی تصریح کرد: از آغاز دهه فجر تا به حال تعداد ۴۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های مازندران آزاد شدند که با هدف تحقق سیاست‌ها و الویت‌های کاری سازمان زندان‌ها قصد داشتیم با جذب کمک‌های خیران و حمایت نهادهای مردمی به میمنت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۴۲ زندانی جرائم غیر را در ایام الله دهه فجر از زندان‌های استان آزاد و به جامعه بازگردانیم.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران بیان کرد: با استقبال بسیار خوب خیران و مردمان نیک اندیش استان مازندران این تعداد بیشتر از ۴۲ نفر خواهد شد که امیدواریم بعد از دهه مبارک فجر تعداد نهایی زندانیان آزاد شده را به سمع نظر مردم خواهیم رساند.

این مسؤول ضمن قدردانی از شکات زندانیان که قسمت مهمی از مطالبات خود را بخشیدند، گفت: برای آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران پرداخت شد.

به گزارش فارس؛ در این مراسم، رزمایش مومنانه با اهدای بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان نیازمند برگزار شد.

 /۸۶۰۴۸/ج

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.