پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵ طرح عمرانی و خدماتی در رامسر به بهره برداری رسید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، این طرح ها شامل آسفالت و بهسازی راه روستایی، ۲ طرح دیواره حفاظتی، افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی و یک واحد اشتغالزایی بهزیستی است.

معاون امور عمرانی و اقتصادی فرمانداری رامسر روز شنبه در آئین افتتاح پروژه آسفالت راه روستای سفید تمشک گفت: راه این روستا به طول یک هزار و ۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

علی لاریجانی با بیان این که اعتبار اجرای این طرح از سوی دهیاری روستا و اهالی محل تامین و پرداخت شده است،  افزود : علاوه بر بهسازی به منظور پیشگیری از تصادفات، علاوه بر خط کشی، آینه هم در کنار محور نصب شد.

به گفته وی ، این روستا یکی از محورهای گردشگری در شهرستان رامسر است و با بهره برداری این طرح، در رونق بخش گردشگری منطقه موثر است.

وی  همچنین با اشاره به اجرای طرح  دیوار سنگی برای جلوگیری از رانش زمین در روستای گاو رمک اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات حوادثی تامین و هزینه شده است.

لاریجانی افزود : با اجرای این طرح پس از بارندگی شاهد رانش زمین منطقه نخواهیم بود.

معاون امور عمرانی و اقتصادی فرمانداری رامسر خاطر نشان کرد : ساخت دیوار حفاظتی در روستای پتک هم با  اعتباری بالغ بر  ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار حوادث غیرمترقبه تامین و پرداخت شده است.

وی گفت : برای تکمیل این طرح دو ماه وقت صرف شد و از این پس مردم منطقه برای تردد به هنگام بارندگی مشکلی نخواهند داشت.

همچنین در نخستین روز از هفته دولت یک واحد مسکونی مددجویی تحت پوشش کمیته امداد با اعتبار ۴۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و کمیته امداد ساخته و تحویل مددجو شد و یک واحد شیرینی پزی در بخش اشتغالزایی نیز با اعتبار ۲۰ میلیون تومان از سوی اداره بهزیستی رامسر تامین و ساخته شده است.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر یکی از گردشگر پذیر ترین شهرهای غرب استان‌مازندران است.

/۹۹۲۲/ ۱۶۰۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.