پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

400 میلیارد ریال برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری اختصاص یافت

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: عباس رجبی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه موضوع ساماندهی نیروی انسانی در مدت یک ماه مدیریت بنده آغاز شده است، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر را افراد لایق، کارشناس و کاربلد دانسته و از نظرات کارشناسی آنان استفاده می‌کنم. از اعضای شورای اسلامی شهر نیز در انتصاب مدیران سازمان‌ها نیز نظرخواهی خواهم کرد.

وی افزود: یکی از مواردی که در یکماه گذشته در تهران و ساری پیگیری کردم و با مساعدت استاندار مازندران،40 میلیارد تومان برای تکمیل نیروگاه‌زباله سوز ساری اختصاص و 30 میلیارد تومان دیگر نیز از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه تخصیص خواهد یافت.

شهردار ساری با اشاره به اینکه 66 درصد ورود تجهیزات و نصب ابنیه را داریم، تصریح کرد: تمام توان خود را برای تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری لحاظ خواهیم کرد.

رجبی با بیان اینکه عملیات بازگشایی پروژه پل کابلی داراب تا پل شهیدان نوری را آغاز کردیم، افزود: 500 میلیارد ریال هزینه برای بازگشایی و تسریع این پروژه اعتبار در نظر گرفتیم و به صورت شبانه‌روزی برای این طرح مهم فعالیت خواهیم کرد.

شهردار ساری با اعلام اینکه مناقصه برای فاز دوم پارک بانوان انجام شده و تیم فنی شهرداری در حال بررسی است و به سرعت نسبت به تکمیل این پروژه اقدام خواهیم کرد، گفت: پیمانکار قبلی فاز سوم ابن شهرآشوب خلع ید شده و اقدامات در حال اجرایی شدن است.

رجبی با بیان اینکه کمیته ساماندهی پرداخت مطالبات تشکیل و تمامی اسناد در این کمیته بررسی می‌شود، تصریح کرد: قرارداد رانندگان استیجاری دو ماه پیش به اتمام رسیده است و نسبت به ادامه قرارداد این افراد زحمتکش اقدام می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.