پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک مفقودی در اثر تخریب منزل مسکونی در گلوگاه

0

ایسنا/مازندران معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران از مفقود شدن یک نفر بر اثر تخریب و آب گرفتگی منزل مسکونی در روستای لمراسک گلوگاه خبر داد.

غلامرضا فخاری در گفت‌وگو با ایسنا از آسیب و خسارت وارده بر اثر سیل به روستاهای خورشید کلا، لمراسک، کیله نو وقلعه پایان از توابع شهرستان گلوگاه خبر داد و اظهار کرد: تخریب ۱۰۰ درصدی ۲ منزل مسکونی در روستای لمراسک داشته که در یکی از منازل دو دختر و یک پیرزن حضور داشتند و متاسفانه پیر زن در اثر تخریب و آب گرفتگی منزل مفقود شد و تلاش برای پیدا کردن این فرد ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۵۰ تا ۲۰۰ خانواده از سوی جمعیت هلال احمر نیازمند کمک رسانی باشند و تلاش برای امداد رسانی به آن‌ها در حال انجام است.

معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران گفت: در محورهای گلوگاه  به گلستان، چهار نقطه مسدود شده است و به دلیل ورود چوب و خار و ‌خاشاک از رودخانه به داخل جاده‌ها امکان تردد وجود ندارد.

فخاری با بیان اینکه ۳۰ درصد شهرستان گلوگاه تاکنون دچار آبگرفتگی است، خاطرنشان کرد: بخشی از شهرستان بهشهر و مسیر دانشگاه آزاد این شهرستان و حاشیه‌های آن دچار آبگرفتگی شدند و پاکسازی و امداد رسانی ادامه دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.