پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزینه های نهایی شهرداری کیاسر در مسابقه ی فینال

5

پایگاه خبری چهاردانگه: کیاسر شهرِ کوچکی در جنوب شهرستان ساری است. این شهر را سرشار از پتانسیل ها و معضلات است. میانگین سنی ساکنین شهر هر سال بیش تر می شود و مهاجرت باعث شده است که هر سال از جمعیت کیاسر کاسته شود. مسافران به ندرت وارد شهر می شوند و در اکثر مواقع از تامین خواسته هایشان ناکام می مانند. بسیاری از گردشگرانی که از جاده ی ساری-سمنان عبور می کنند تابلوی ورودی شهر را نمی دانند. ساختاری تحت عنوان شهرسازی در شهر دیده نمی شود. این شهر فاقد بیمارستان مجهز، مهمانسرایی استاندارد و سینماست وهمچنین زباله ی ساری برای محیط زیست و تامین آب شرب منطقه مشکلات زیادی را به وجود آورده است. در کنار این معضلات، شهر پر از پتانسیل هایی است که می توان با مدیریت کارآمد کیاسر را به سمت پیشرفت و توسعه سوق داد. کشاورزی و گردشگری می تواند سرمایه گذاران را به شهر بکشاند.

کیاسر همواره سیاستمدارانی را در به استان و کشور معرفی کرده است، به همین دلیل می توان از قدرت چانه زنی آنها نهایت بهره را برد. آنها دغدغه ی شهر خود را دارند. نخبگان کیاسر با این موضوع که شهردار کیاسر، کیاسری نباشد مشکلی ندارند و تخصص، داشتن برنامه را از ویژگی های شهردار مناسب می دانند. در روزهای آتی شاهد تشکیل رسمی شورای پنجم کیاسر خواهیم بود. آنجا که رضایی کلانتری، ابراهیمی، موسوی، یوسفی و سعیدی باید در جلسات ابتدایی باید شهردار را انتخاب نمایند.

مازندشورا در گزارشی به معرفی گزینه های شهرداری کیاسر پرداخته است. در چند روز آینده قرار است به رونمایی از گزینه های نهایی شهرداری این شهر بپردازد.

منبع: مازند شورا

5 نظرات
  1. سرزمين دبیران می گوید

    بهتجر است مازند شورا نامش را به کياسر شورا تغییر دهد چون خیلی به انتخاب شهردار کياسر علاقه مند است البته تعجبی هم ندارد چون شهرهای دیگر براش تره هم خرد نمی کنند و آن یا در مورد انتخاب شهردار تهران صحبت می کنه یا انتخاب شهردار کياسر!

  2. تابش می گوید

    شورای شهر کياسر بهتر از هر کسی مصالح و صرفه و صلاح شهر و شهروندانش را تشخیص می دهند و ما به آنها اعتماد داریم.نیاز نیست رسانه ای مانند مازند شورا برای ما تصمیم بگیرند هدفشان چیست !

  3. رضا می گوید

    وقتی شهردار بودجه نداشته باشه کاری نمیتونه بکنه حالا ورودی شهر کیاسر با گذاشتن اب نما قشنگ و تابلو بهتر جز معظلات ان نیست نداشتن مهمانسرا و سرویس بهداشتی و یک استراحتگاه میتواند از مطالبات شهردار اینده از مسولین استانداری باشد

  4. آهنگری کیاسری می گوید

    با سلام
    لطفا درباره گزینه های بخشداری چهاردانگه مطلب بگذارید

    1. مطلع می گوید

      گزینه نهایی نوکنده معاون سابق آموزش و پرورش می باشد البته آقایان جعفری مسلمی و عالیشاه درصدد سکان داری بخشداری چهاردانگه می باشند که گزینه مانند رنجبر و … از لیست گزینه ها به طور کامل خارج شده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.