پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری روز عاشورا و شام غریبان در شهر کیاسر – بخش دوم

گزارش تصویری از روز عاشورا و شام غریبان کیاسر در دو بخش خدمت شما تقدیم می شود.

1

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه همراه و همگام با سراسر جهان در روز عاشورا، عاشقان و عزاداران حسینی در شهر کیاسر، مرکز بخش چهاردانگه در مراسم عزاداری در روز عاشورا و شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا شرکت کردند.

 

این حرکت عظیم همه ساله در ماه محرم و در روز عاشورا در این شهر برگزار می شود و همه ی عزاداران حسینی اعم از پیر و جوان و زن و مرد با تشکیل دسته جات عزاداری به سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفایش در صحرای کربلا می پردازند.

 

گزارش تصویری از روز عاشورا و شام غریبان کیاسر در دو بخش ارائه می شود که بخش اول آن خدمت شما تقدیم شد. متاسفانه به دلیل قطعی اینترنت شهر کیاسر در طول روز گذشته و امروز امکان ارسال این تصویر از سوی خبرنگار ما ممکن نبود و این تاخیر به وجود آمده به همین دلیلی بوده است.

 

گزارش تصویری روز عاشورا و شام غریبان در شهر کیاسر – بخش اول

 

 moharam-kiasar-94-14 moharam-kiasar-94-25 moharam-kiasar-94-24 moharam-kiasar-94-23 moharam-kiasar-94-22 moharam-kiasar-94-21 moharam-kiasar-94-20 moharam-kiasar-94-19 moharam-kiasar-94-18 moharam-kiasar-94-17 moharam-kiasar-94-16 moharam-kiasar-94-15 moharam-kiasar-94-26

 

عکاس: مجتبی ذوالفقاری

 

1 نظر
  1. الی می گوید

    بسیار زیبا و عالی

    ابوالفضل کوچولو عشق من….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.