پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گاز منطقه بالادست کیاسر تا یک‌ماه آینده تزریق می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: جعفر احمدپور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با آخرین وضعیت گازرسانی به منطقه بالادست چهاردانگه مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر به اتفاق معاون فرماندار ساری در منطقه چهاردانگه مازندران حضور دارم.

وی با اعلام اینکه اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه در دست انجام است، گفت: تا پایان این ماه گاز به 12 روستا تزریق می‌شود.

مدیرعامل گاز مازندران در ارتباط با عدم علمک‌گزاری در سطح روستاهای چهاردانگه، گفت: ابتدا باید تزریق‌ گاز انجام شود و پس از آن نسبت به علمک‌گذاری اقدام شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مشکلی با راه در این منطقه نداریم، افزود: در منطقه بالادست مشکلی وجود ندارد اما در منطقه علمدارده با اداره راه مشکلاتی داریم.

احمدپور خاطر نشان کرد: با وجود فعالیت دستگاه‌های ما مدیران این مجموعه برای توقیف دستگاه‌ها ورود پیدا کردند، که مانع از اجرای پروژه شوند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر در منطقه بالادست مشکلی نداریم، افزود: تا یک‌ماه دیگر گاز به منطقه بالادست کیاسر می‌رسد.

تعدادی از مخاطبان در سامانه فارس من خواستار پیگیری رسانه‌ای این موضوع شدند.

خبرنگار فارس چندین مصاحبه با مسؤولان دستگاه اجرایی استان را در برنامه خویش قرار داد، اختلاف بین اداره حمل و نقل و نگهداری‌ راه و مدیرعامل گاز و عذل پیمانکار دلیل تاخیر در اجرای این پروژه بوده است که در نهایت دقایقی قبل احمدپور با قول اتمام عملیات گاز رسانی طی یک ماه آینده خبر خوش زمستانی به مردم منطقه چهاردانگه را داده است.(اینجا بخوانید)

ادامه پیگیری‌های خبرنگار فارس را در این (گزارش بخوانید)دیگر گزارش برای پیگیری انتقال پروژه گاز به منطقه چهاردانگه( اینجا بخوانید).

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.