پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کنترل کرونایی خودروها در ۵۷ نقطه از محورهای مازندران

0


علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای به‌صورت روان است.

وی با اشاره به ادامه محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال، افزود: کنترل خودروها  در ۵۷ نقطه از محورهای مواصلاتی استان صورت می‌گیرد که در این نقاط باتوجه به کنترل خودروها ترافیک به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: محدودیت‌های کرونایی در محورهای استان تشدید شده و  برگشت و اعمال قانون خودروها کماکان در دستور کار پلیس است.

این مسوول خاطرنشان کرد: افزایش دمای هوا احتمال سقوط بهمن و ریزش در محورهای مازندران را بالا برد که در این زمینه تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای استان مازندران است.

قدمی یاداور شد: روز چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال بودیم که این موضوع بار ترافیک پایان هفته را افزایش داده است و پیش‌بینی ما این است در ساعات پایانی روز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای استان باشیم.

 وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.