پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کم تر از 50 نفر آمدند/ به این بچه بازی خاتمه دهید!

0

صبح امروز برای دومین بار تعداد اندکی از معترضان به سریال پایتخت در مقابل استانداری مازندران تجمع کردند.

مازندنومه: در این تجمع که از ساعت 10.40 صبح آغاز شده بود هیچ یک از تجمع کنندگان حاضر به مصاحبه نشده و ادعا کردند که قصد سیاسی کردن موضوع را ندارند.

 

 این افراد که با حضور جمعی از خبرنگاران مجموعا کم تر از 50 نفر بودند، مانند تجمع نخست، بدون داشتن هیچ گونه پلاکارد، پارچه نوشته و یا بنری در پارک شهرداری کنار استانداری تا ساعت 12 ظهر به اعتراض خود ادامه دادند.

 

تعدادی از ماموران نیروی انتظامی نیز جهت حفظ امنیت و آرامش در کنار این جمع حضور داشتند.

 

به گزارش خبرنگار مازندنومه، نکته جالب توجه در این تجمع حضور یک بانوی مازندرانی بود که بر خلاف بقیه موافق پخش سریال پایتخت بود و در میان جمع حضور داشت، با انتقاد خود نسبت به این افراد خواستار پایان این اعتراض های کور شد.

 

وی در گفتگو با ما اظهار داشت:بنده به عنوان یک مازندرانی هیچ گونه توهینی در این سریال نمی بینم بلکه این سریال، نشان دهنده فرهنگ ما مازندرانی هاست.

 

این بانو در مصاحبه با ما ادامه داد: بنده به عنوان آشپز، غذایی طبخ می کنم، عده ای نظری مثبت دارند و عده ای هم ممکن است بگویند شور است و یا ترش است، در کار هنری هم همین موضوع مصداق دارد و نمی شود صد در صد موضوعی را تایید یا رد کرد.

 

این بانوی مازندرانی در ادامه با اشاره به سربازان نیروی انتظامی گفت:شما بروید، من  به تنهایی از پس این افراد بر می آیم، شما بروید به دنبال کارهای مهم تر.

 

شایان ذکر است این خانم با حضور در جمع تجمع کنندگان خواستار توضیح و بیان دلایل منطقی این افراد شد که هیچ کس از میان جمع، حاضر به پاسخگویی نشد.

 

وی خطاب به جمع گفت:اعتراض راهی دارد، همین کنار دست شما ساختمان دادگستری است بنده حاضرم پول تمبر و دادخواست اعتراضی شما را هم بدهم، بروید و اعتراض خود را مکتوب کرده و به مسئولان تحویل دهید و به این بچه بازی خاتمه دهید.

 

گفتنی است با وجود مصاحبه نکردن معترضان، خبرنگار ما حدود 45 دقیقه در پارک شهرداری ساری ماند و در طول این مدت جویای نظرات  تعدادی از عابران شد که اکثریت آنها در مجموع سریال پایتخت را مثبت ارزیابی کردند و عده ای هم جمع شدن این افراد را از سر بیکاری عنوان کرد که هیچ نتیجه ای هم نخواهد داشت.

 

خاطرنشان می کنیم تعدادی از نمایندگان تجمع نخست که با با یکی از مدیران استانداری مازندران گفت گو کرده بودند، امروز در شبکه استانی حاضر شدند و دو مناظره با حضور 8 تن از موافقان و مخالفان سریال پایتخت، امروز در تلویزیون استانی ضبط شد که البته در این مناظره های 30 دقیقه ای هم معترضان جلوی دوربین هم به تکرار همان ادعاهای سابق پرداختد و چیز تازه ای در چنته نداشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.