پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف 228 حلقه لاستیک‌‌ قاچاق در ساری

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد محمدپور  طی گفت‌وگویی از کشف ۲۲۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال خبر داد و اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از حمل کالای قاچاق با یک خودروی ایسوزو از تهران به مقصد ساری باخبر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه خودروی مورد نظر را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: ماموران با انجام عملیات ایست و بازرسی مقطعی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۲۸ حلقه لاستیک خارجی فاقد مجوز حمل و پروانه گمرکی کشف کردند.

محمدپور ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ضمن توقیف خودروی مورد نظر کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شد.

وی از معرفی متهم به مرجع قضائی نیز خبر داد و در خاتمه با اشاره به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 /۸۶۰۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.