پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کدام استان‌ها بیشترین میزان بارش را طی ۲۴ ساعت گذشته داشتند؟

0

طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۰ ایستگاه هواشناسی کشور بارشی بیش از ۵ میلیمتر ثبت شده است و استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شهرستان دماوند تهران بیشترین میزان بارش را دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعات پایانی دیشب (۲۲ بهمن) استان‌های اردبیل و گیلان بیشترین میزان بارش را در کشور داشته‌اند، به طوری‌که در ایستگاه هواشناسی سرعین اردبیل ۱۱.۴ میلیمتر بارش ثبت شده و پس از آن در ایستگاه هواشناسی جیرنده گیلان ۱۱.۳ میلیمتر بارش گزارش شده است.

بر اساس اطلاعات مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی، مازندران و شهرستان دماوند تهران ۱۰.۸ میلیمتر بارش طی ۲۴ ساعت گذشته دریافت کرده‌اند.

استان‌های قزوین و همدان نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین میزان بارش در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته هستند، به طوری‌که در ایستگاه هواشناسی معلم کلایه قزوین ۹.۴ میلیمتر بارش ثبت شده است و در تویسرکان همدان ۹.۳ میلیمتر بارش داشته‌ایم.

بر اساس اعلام سایت مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی در ایستگاه هواشناسی نصرت‌آباد سیستان و بلوچستان نیز ۸.۶ میلیمتر بارش و در ایستگاه لواسان تهران نیز ۶.۸ میلیمتر بارش طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.