پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کتاب جامع گردشگری بخش چهاردانگه و شهر كياسرتدوین می شود

شهردار کیاسر از تدوین کتاب مصور و جامع گردشگری منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر خبر داد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، خلیل انتظاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه منطقه چهاردانگه ساری از جاذبه های بکر طبیعی برای جذب گردشگران برخوردار است، اظهار کرد: متاسفانه هنوز گردشگران داخلی و خارجی از برخی از مکان های تاریخی، مذهبی  و گردشگری این بخش بی اطلاع هستند.

 

وی افزود: یکی از راه های جذب بیشتر گردشگران، واگذاری زمین های مستعد جذب گردشگر به سرمایه گذاران بوده که این طرح در بخش چهاردانگه ساری با نگاه مثبت و ویژه مسئولان شهرستانی در دستور کار جدی قرار دارد.

 

شهردار کیاسر افزود: هم اکنون کتاب مصور جاذبه های گردشگری منطقه چهاردانگه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کیاسر در حال تدوین بوده و به زودی در اختیار مردم منطقه و گردشگران قرار می گیرد.

 

انتظاری از چاپ سه هزار جلد کتاب مصور جاذبه های تفریحی و توریستی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر خبر داد و خاطرنشان کرد: مکان های گردشگری شهر کیاسر و حدود 100 روستای بخش چهاردانگه ساری به صورت تصویری چاپ و در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

 

مجموعه تفریحی تاریخی چشمه سورت، دریاچه الندان و چورت، آب بندان و شاه کوه کیاسر و قله شاهدژ ، امامزاده عالی بالی،  از جمله مکان های تاریخی و تفریحی بخش چهاردانگه ساری بوده که همواره و در فصول مختلف سال مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.