پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشنهاد تجاری شدن زمین‌های دو طرف جاده از شهرک صنعتی تا شهر کیاسر را دادیم

0

محمد رضا نوریان رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: پیشنهاد دادیم زمین‌های دو طرف جاده از شهرک صنعتی چهاردانگه تا ورودی شهر کیاسر  به عمق 30 متراز بافت کشاورزی خارج شده و بافت تجاری محسوب تا  زمینه برای ساخت قانونی مراکز تجاری باز شود.

وی افزود،  اگر با این طرح موافت و اجرایی شود با احداث مغازه در دو طرف جاده تعداد زیادی شغل ایجاد می شود و کمک موثر بر کاهش بیکاری منطقه می‌باشد  و همچنین خدمات دهی  به مسافران و گردشگران راحت تر می‌شود.

رییس شوراری اسلامی گفت: در زمان مهندس اسلامی، استاندار وقت مازندران این طرح را ارائه کردیم و ایشان از این طرح استقبال کردند و خواستار ارائه این طرح از سوی  شهرداری  کیاسر شدند.

محمدرضا نوریان در پایان گفت: انشاالله شهرداری کیاسر با ارائه طرح و مصوب آن در مراجع قانونی بتواند گام بزرگی برای رونق منطقه و بخصوص شهر کیاسر بردارد.

به علت بیکاری در منطقه مردم بعضا به ناچار در این محدوده ساخت و سازهایی را انجامی دهند که بعضا منجر به تخریب اماکن میشود. همچنین این زمین ها ارزش بالایی برای کشاورزی و ایجاد درآمد برای زمین داران اطراف جاده را ندارد. در صورت تجاری شدن این محدوده ساخت و ساز تجاری رونق می گیرد و باعث اشتغال بالایی در منطقه می شود و این مراکز می توانند خدمات مطلوب تری به مردم منطقه، مسافرانم و گردشگران بدهند.

محور ترانزیتی کیاسر استان مازندران را به استان های شرقی و جنوبی کشور متصل می‌نماید.

 وجود اماکن گردشگری و تاریخی در چهاردانگه مانند چشمه سورت، دریاچه پله، دریاچه چورت و گور دخمه های دوره اشکانی وستمین رونق بیشتری می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.