پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرداخت سود سهام عدالت ارتباطی به سجام ندارد

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: اینکه سهام‌داران سجام دریافت نکنند سود پرداخت نمی‌شود، صحت ندارد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: عسکر توکلی امروز درباره ضرورت سجام و شلوغی‌های دفاتر پیشخوان دولت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: مسائلی مطرح شده مبنی بر اینکه سهام‌دارانی که سجام ندارند سود به آنان پرداخت نخواهد شد درحالی‌که برای واریز سود سهام عدالت دارا بودن شماره شبا کافی است.

وی افزود: اینکه سهام‌داران سجام دریافت نکنند سود پرداخت نمی‌شود، صحت ندارد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور بیان کرد: سهام‌دارانی که برای دریافت سود نگران سجام بودند در این زمینه نگران نباشند؛ چراکه به عنوان متولی بخش تعاونی‌ها اولویت سلامت مردم و سهام‌داران است.

توکلی اضافه کرد: سهام‌دارانی که قصد دارند وارد فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و بورس شوند دریافت سجام ضرورت دارد که حتما باید نسبت به این مهم اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام سهام عدالت طی سال‌های85 تا 91 بوده است، تصریح کرد: در میان سهام‌داران افراد در سنین جوان و نوجوان داریم که می‌توانند دربحث کارافرینی بازار سرمایه آموزش ببینند و  وارد بازار سرمایه شوند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور در پایان با تاکید بر اینکه  تجمع مردم در دفاتر پیشخوان نگران‌کننده است و اصلا در چنین شرایطی برای سهام‌دارانی که قصد ورود به بازار بورس را ندارند لزومی ندارد، خاطرنشان کرد: موضوع مهم این است در روزهایی که شاهد تشدید ویروس کرونا و همچنین اجرای محدودیت تردد هستیم اینکه مردم درگیر حضور در دفاتر پیشخوان و مراجعه به کارگزاری شوند، اصلا پذیرفتنی نیست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.