پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان صدقه توسط مازندرانی‌ها

0


محمدتقی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: صدقات جمع‌آوری شده در یازده ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: صدقات جمع‌آوری شده در بخش‌های مختلف مانند درمان، تهیه جهیزیه، تعمیرات مسکن، اشتغال و کمک معیشت برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

جلالی تصریح کرد: ضریب نفوذ صندوق صدقات در استان ۴۰ درصد بوده و ۴۰۰ هزار  مشترک صندوق صدقات در استان وجود دارد.

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران ضمن تقدیر از همراهی مردم نوع‌دوست استان با کمیته امداد بیان کرد: مردم نیکوکار  همواره یکی از پایه‌های اساسی برنامه‌های کمیته امداد بوده‌اند و برنامه‌های این نهاد با مشارکت و همراهی آنان اجرا می‌شود.

این مسؤول با اشاره به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، مأموران جمع‌آوری صدقات خانگی به دستگاه‌های پوز اندرویدی مجهز شدند.

وی با بیان اینکه در یازده ماه سال جاری بیشترین صدقات از شهرستان‌های نکا،جویبار و  محمودآباد جمع‌آوری شد، گفت: طرح تخلیه الکترونیکی صندوق صدقات خانگی از دی ماه در تمامی شهرهای استان اجرایی شده است.

جلالی با اشاره به  به شیوه‌های نوین و غیرحضوری برای پرداخت صدقه اعلام کرد: ارسال پیام بدون متن یا عدد یک به سرشماره  ۸۸۷۷ و یا کد دستوری #۰۱۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه سریع‌ترین و راحت‌ترین روش پرداخت صدقه است.

 /۸۶۰۴۸/ج

 




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.