پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واژگوني يك دستگاه وانت نيسان در محور كياسر – سمنان + تصاوير

بعدازظهر امروز ( چهارشنبه 28 آبان 1393 ) يك دستگاه وانت نيسان در محور كياسر – سمنان دچار حادثه شده و واژگون شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، بعدازظهر امروز ( چهارشنبه 28 آبان 1393 ) يك دستگاه وانت نيسان در محور كياسر – سمنان دچار سانحه و واژگون شد.

 

آقاي سيدحسين ميرعمادي، يكي از شاهدان سانحه به خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ساري گفت: اين حادثه در بعدازظهر امروز ( چهارشنبه 28 آبان 1393 ) و حدود ساعت 16:30 اتفاق افتاد که يك دستگاه وانت نيسان در نزديكي محل دپوي زباله در محور كياسر – سمنان بر اثر لغزندگي جاده واژگون شد.

 

وي در مورد مكان دقيق اين تصادف به خبرنگار ما گفت: اين حادثه در منطقه ي « سيورز » در نزديكي عبور روستاي اراء و در فاصله ي كمي از محل دپوي زباله در منطقه ي گويچاله اتفاق افتاده است.

 

آقاي عمادي در ادامه گفت: خودروي وانت نيسان دو سرنشين داشته كه خوشبختانه به هيچكدام از آنها آسيب جدي وارد نشده و بلافاصله با كمك حاضرين از خودروی واژگون شده بيرون كشيده شدند.

 

آقاي ميرعمادي در ادامه گفت: بارش باراني كه از صبح امروز در منطقه در حال باریدن بود موجب لغزندگی جاده شده و متاسفانه شيرابه هايی كه توسط كاميونهاي حمل زباله ساری در این جاده ريخته میشود موجب تشديد اين لغزندگي شده و همواره خطرات فراواني را به ويژه در زمان بارندگي براي رانندگان ايجاد مي كند.

 

tasadof-93-8-28-2

tasadof-93-8-28-1

 tasadof-93-8-28-3

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.