پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واحد پتروشیمی در چهاردانگه احداث می‌شود/ بر سر منافع مردم چهاردانگه با کسی معامله نمی‌کنم

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، دکتر علی بابایی کارنامی نماینده منتخب شهرستان ساری و میاندورود امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت در جلسه شورای شهر کیاسر و رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه شرکت کرد.

دکتر بابایی در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: ماه مبارک رمضان ماه خود سازی انسان و تمرین برای بهتر بودن می باشد و  ازاین فرصت بهترین بهره را باید ببریم.

وی گفت: بلافاصله بعد از انتخابات مجمع نمایندگان منتخب استان مازندران تشکیل شد و یکی از دوره هایی است که اعضای مجمع استان وحدت و همدلی قابل توجهی با هم دارند و همپیمان شدیمبرای منافع استان تمام تلاش خود را مصروف داریم و جلسات متعددی تا الان با وزرا و معاون رییس جمهور داشتیم.

نماینده منتخب شهرستان ساری و میاندرود اظهار داشت: پیشنهاد شما را برای برگزاری جلسات ماهانه در چهاردانگه می پذیرم  گرچه هر زمانیکه شورای شهر و شورای بخش خواستند در خدمت آنها خواهم بود و با توجه به قولی که دادم سعی می کنم دفتر در کیاسر دایر می کنم تا ارتباط مردم با بنده راحت تر شود. و بازدید های سرزده از ادارات و روستاها در دستور کار بنده می باشد.

دکتر بابایی گفت: در جلسه ای که با زنگنه وزیر نفت داشتیم ایشان قول احداث یک واحد پتروشیمی را در استان مازندران داد و تمام تلاش بنده این است این واحد پتروشیمی با توجه به خط انتقال گاز در چهاردانگه تاسیس شود.

وی در رابطه توسعه کارخانه سیمان کیاسر گفت: پیگیر طرح توسعه کارخانه سیمان کیاسر هستنم تا زمینه اشتغال جوانان منطقه فراهم شود و در همین راستا تا الان جلساتی داشتم.

نماینده منتخب شهرستان ساری و میاندرود در باره وضعیت  محور کیاسر گفت: با توجه به جلسه ای که وزیر راه و شهرسازی داشتیم ایشان قول مساعد برای چهار بانده کردن این محور را داد و برای کوتاه مدت ایجاد باند سبقت در دستور کار قرار دارد.

دکتر بابایی درباره وضعیت نیروگاه زباله سوز ساری گفت: با جلسه ای که با نوبخت داشتیم وی گفت 80 میلیارد تومان  بودجه به صورت نقدی برای احداث نیروگاه زباله سوزساری تخصیص پیدا کرده است. این نیروگاه مشکل مالی ندارد.

وی قول پیگیری احداث سد هلی چال را داد و اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهرو روستا باید طرح های مطالعه شده داشته باشند تا من برای اجرای آن پیگیری نمایم.

در پایان دکتر بابایی ازشورای اسلامی شهر و بخش چهاردانگه خواست برای همایش نخبگان چهاردانگه برنامه ریزی نمایند، تا از ظریفت نخبگان منطقه بتوانیم استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.