پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش سفیران سلامت در منطقه چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، همایش سفیران سلامت امروز 17 اردیبهشت 1397 در سالن همایش اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه  با حضور دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه، دکتر محضری از اداره بهداشت شهرستان ساری، دکتر جهان آرا از مرکز جامع سلامت شهر کیاسر و حجت الاسلام شریعت نژاد رییس اداره آموزش و پرورش و مهمانان دیگر برگزار شد.

این همایش با همکاری اداره بهداشت شهرستان ساری، مرکز بهداشت جامع شهری کیاسر و اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه جهت تجلیل از دانش آموزان فعال در عرصه سلامت برگزار شد.

حامد خلیلی ازنی سرپرست معاونت پرورشی و سلامت اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک اعیاد شعبانیه،  بهداشت و آموزش  را هم سنگ هم دانست و گفت: فعالیت مشترک آموزش و پرورش چهاردانگه با مراکز بهداشتی در سطح بخش چهاردانگه به خوبی انجام می پذیرد.

وی اضافه کرد، اجرای طرح وارنیش فلورایت برای دانش آموزان مقطع ابتدایی، بازدید از مدارس، اجرای طرح مبارزه با پیتیکلوز، ویزیت رایگان ، ترمیم دندان دانش آموزان و … در مدارس منطقه با همکاری مراکز بهداشت در حال اجراء می باشد.

دکتر مظهری از مرکز بهداشت شهرستان ساری از برگزاری این همایش ابراز خشنودی نمودند و خود مراقبتی را برای سلامت افراد مهم د انست و گفت: در گذشته بیماریهای واگیر باعث مرگ و میر بود اما با تغییر شیوه زندگی بیمارهای غیر واگیر مانند سرطان، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی باعث مرگ افراد جامعه می شود.

وی نقش سفیران سلامت را انتقال آموخته ها در زمینه بهداشت به خانواده ها دانست و گفت: سفیران بهداشت می توانند نقش بسیار مهمی در سلامت خانواده داشته باشند.

از برنامه ای دیگر این همایش، اجرای سرود، مقاله و اهدای جوایز به دانش آموزان سفیران سلامت بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.