پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش تجلیل از مقام معلم در منطقه چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به تقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، همایش تجلیل از مقام شامخ معلمان ساعی و پرتلاش منطقه در روز  چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398در سالن همایش اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه برگزار شد.

این همایش با شکوه با حضور  حسن ابراهیمی رییس دفتر و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، ، مهمانانی از اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران،   دکتر جعفری، بخشدار، دکتر محمد نژاد شهردار کیاسر، دکتر ابراهیمی رییس شورای اسلامی شهر کیاسر، سروان نبوی فرمانده سپاه و دیگر مسئولین بخش، خانواده های معظم شهدا، معلمان، مدیران و مسئولین اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم با شکوه از  زحمات سی ساله بازنشستگان فرهنگی که در سال تحصیلی اخیر مفتخر به بازنشستگی شدند، خیرین مدرسه یار و معلمان نمونه منطقه در سال تحصیلی 98 -1397 تجلیل شد.

حامد خلیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک روز معلم گفت: اثر گذار ترین قشر جامعه معلمان جامعه هستند که آثار تربیتی آنها برای سالیان طولانی باقی می ماند.

وی در ادامه افزود: اصلاح و پیشرفت جامعه فقط توسط آموزش و پرورش جامعه امکان پذیر است.

معاون پرورشی که به نمایندگی از ریاست اداره آموزش و پرورس سخن می گفت :اهم دستاوردهای اداره آموزش و پرورش منتطقه چهاردانگه  در یک سال اخیر را ارائه نمود.

دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلم گفت: معلمان منطقه در شرایط سخت در حال انجام وظیفه می باشند.

وی افزود: معلمان طبق نظر سنجی معلمان جزء مورد اعتماد ترین اقشار جامعه می باشند.

حسن ابراهیمی رییس دفتر مدیر  و مشاور مدیر کل گفت: من حامل سلام مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران به شما فرهنگیان تلاشگر منطقه هستم و جهت تقدیر از زحمات ارزنده شما در این مراسم شرکت نمودم.

همایش با اجرای زیبای قدمی مجری صدا و سیما، سرودهایی در وصف امام زمان(عج) و معلم توسط دانش آموزان واجرای موسیقی محلی برگزار و در پایان با اقامه نماز وصرف نهار به پایان رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.