پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: بر اثر وقوع زلزله چندین مورد ریزش جزئی در محور هراز داشتیم که با تلاش ماموران سریع پاک‌سازی شد و مشکل انسداد نداشتیم.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: باتوجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در محورهای استان داشتیم امروز جمعه پرترافیک و شلوغی خواهیم داشت.

این مسؤول درباره اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته براساس برنامه،اضافه کرد: تردد تمامی کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

قدمی با بیان اینکه  تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها همچنان از محور هراز، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت:  رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

 /۸۶۰۳۴/ع/م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.