پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین یادواره شهدای قوه قضاییه مازندران در آمل برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، در این یادواره جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به تحریم مقام معظم رهبری از سوی دولت آمریکا ، گفت: هدف قرار دادن ولایت فقیه و رهبری انقلاب مربوط به سیاست کنونی آمریکا نیست و قدمتی ۴۰ ساله دارد.  

حیدر مصلحی اظهار داشت: متأسفانه نظام استکبار و دولت آمریکا نمی‌داند که ولایت فقیه همچون نظام جمهوری اسلامی عقبه مردمی داشته و ریشه در بطن جامعه دارد.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر نظام و انقلاب به حضور مردم در صحنه نیاز دارد، زیرا بر کسی پوشیده نیست که آمریکا به عنوان پیش قراول نظام سلطه به شدت در صدد تضعیف ریشه‌های اعتقادی و هویتی و همچنین امید مردم است.

جانشین دفتر عقیدتی – سیاسی فرماندهی کل قوا یادآور شد: آنچه امروز به عنوان تحریم‌های جدید آمریکا در رسانه‌های بیگانه مطرح می‌شود، توطئه‌های برآب شده ایست که چهار دهه پیش امام راحل و اکنون نیز رهبری پیش بینی کرده بودند.

مصلحی نظر رهبرمعظم انقلاب  درباره افول آمریکا را مبنی بر واقعیت امروز این کشور عنوان کرد و افزود: رفتار امروز دولت آمریکا نشان از تشویش و تنش شدید در نظام آمریکا دارد.

وی همچنین اظهار کرد که امروز باید همه ملت مشت واحدی باشند تا هرگونه دلخوشی را از نظام سلطه به خصوص دولت ترامپ بگیرد.

/۱۸۹۹/۹۹۱۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.