پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نامگذاری یک بلوار درشهر ساری و کیاسر به نام آیت الله شجاعی

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهرستان ساری از شهرداران ساری و کیاسر خواست تا بلوار یا خیابان در این دو شهر به نام حضرت آیت الله شجاعی کیاسری نامگذاری شود

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، فضل الله شیخی کیاسری در جلسه علنی شورای شهر کیاسر ضمن تسلیت درگذشت عالم جلیل القدر حضرت آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری، گفت: آن روحانی متقی و پرهیزگار علاوه  برحضور فراوان در دوران مبارزه با طاغوت پذیرش مسئولیت های مختلف سیاسی و قضایی و ازجمله چهار دوره نمایندگی مردم شریف شهرستان ساری عهده دار بوده است.

 

وی افزود: بر خود فرض می دانم از حضور همه مسئولان محترم استانی و شهرستانی که در مراسم پرشکوه فقیه اهل بیت شرکت نموده اند تقدیر و تشکر کنم.

 

شیخی کیاسری گفت: علی الخصوص از شهرداران شهرهای ساری و کیاسر آقای عبوری و انتظاری که با فضا سازی مناسب اعم از نصب بنر و پارچه های مشکی و پخش اعلامیه ها در سطح شهر جهت برگزاری عزاداری آن عالم برجسته همت گماشته اند سپاسگزارم.

 

وی از شهرداران شهرهای ساری و کیاسر خواست تا با مصوبه شورای اسلامی شهر بلواری را به نام حضرت آیت الله شجاعی کیاسری در شهر ساری و کیاسر نامگذاری و با نصب تندیس از تمثال مبارک ایشان از جایگاه شامخ علمی و عملی آن فقیه جلیل القدر تجلیل به عمل آید

 

2 نظرات
  1. 83عاشق چهاردانگه می گوید

    آیت اله شجاعی از مفاخر چهاردانگه بودند این حداقل کاری است که شورای ساری و کیاسر باید انجام دهد.

  2. محمد می گوید

    حداقل تو کیاسر یک میدونی میساخت یا خیابونی درست میکرد تا بنامش کنید یا بودجه ای برای ابادانی کیاسر در نظر میگرفت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.