پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازگشت دوباره کرسی مجلس به چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، بالاخره پس از کش و قوس فراوان، مرجع رسمی فرمانداری شهرستان ساری نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود را اعلام و این منطقه وکیلان خود را در خانه ملت شناخت.

بر اساس اعلام رسمی  از ۱۸۴ هزار و ۲۱۱ رای ماخوذه در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصور علی زارعی کیاپی با ۶۶ هزار و ۲۲۵  و علی بابایی کارنامی با ۴۲ هزار و ۲۶ رای با کسب حداکثر آرای به عنوان منتخبان مردم این حوزه به مجلس یازدهم راه یافتند.

با این نتایج پس از یک وقفه چند ساله دوباره بخش چهاردانگه در مجلس صاحب کرسی شد و علی بابایی کارنامی که رقابت بسیار نزدیکی با خانم عالیه زمانی دیگر کاندیدا چهاردانگه ای داشت به عنوان یکی از دو نماینده ساری و میاندرود وارد مجلس شد.

پایگاه خبری چهاردانگه انتخاب علی بابایی کارنامی و منصور علی زارعی به عنوان نماینده مردم ساری و میاندرود به مجلس را تبریک گفته و امیدوار است که انتخاب آقای دکتر بابایی منشا خدمات به بخش چهاردانگه باشد و مردم این بخش محروم بتوانند از تمهیدات و اقدامات صحیح وکیلان خود در خانه ملت بهره مند باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.