پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معاون استاندار سمنان برای پیگیری فاجعه زباله‌ در چهاردانگه به ساری می‌رود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، سوژه‌ای با عنوان «کوهی از زباله در مرز سمنان و مازندران» ثبت کرده‌اند.

آن‌ها با انتشار مطالبه‌ای در سامانه «فارس من» تصریح کردند که «کوهی از زباله در مرز سمنان و مازندران ایجاد شده است. هر روز کامیون کامیون زباله‌های مازندران در نزدیکی روستای فولادمحله استان سمنان خالی می‌شود و کسی پاسخگو نیست. لطفاً نابودی محیط‌زیست رو پیگیری کنید.

به گزارش فارس؛ در حاشیه افتتاح پروژه مرکز بهداشتی و درمانی شهیدان موسوی فولادمحله که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، فرماندار مهدی‌شهر و … حضور داشتند، شورای اسلامی و مردم فولادمحله صراحتاً موضوع انباشت زباله در مرز سمنان و مازندران را مطرح کردند.

اهالی روستای فولادمحله مجدانه پایان دادن به فاجعه زیست‌محیطی گویچاله که اثرات نامطلوب آن، کل منطقه از جمله فولادمحله را تحت تأثیر خود قرار داده است، خواستار شدند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در این زمینه عنوان کرد: در این خصوص، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان مکاتباتی با استانداری مازندران انجام داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هم گفت: هفته اول تیرماه به ساری خواهم رفت و موضوع را پیگیر خواهم بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان خواستار اطلاع از میزان پیشرفت نیروگاه زباله‌سوز در ساری شد و گفت: از طریق نمایندگان ساری پیگیر موضوع خواهم شد.

علوم پزشکی هم موظف به بررسی میزان آلودگی آب‌های فولادمحله شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.