پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معارفه فرماندهان جدید پاسگاه انتظامی پشتکوه و اروست

تودیع و معارفه فرماندهان پاسگاه انتظامی پشتکوه و اروست صبح امروز در نمازخانه مدرسه المهدی برگزار شد.

2

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پاسگاه انتظامی پشتکوه و اروست با حضور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ساری سرهنگ حسن زاده مقدم ، مهندس ستاری بخشدار چهاردانگه، سرگرد موسوی فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه، خانواده شهدا و برخی دیگر از مسئولین محلی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در این مراسم سرهنگ حسن زاده مقدم فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان تلاش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت برای مردم پرداخت و سپس برای فرماندهان سابق و جدید پاسگاه انتظامی پشتکوه و اروست آرزوی موفقیت نمود.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های سروان احمد سلیمانی به عنوان فرمانده سابق پاسگاه انتظامی پشتکوه تقدیر و سروان یوسف معصومی به عنوان فرمانده جدید پاسگاه انتظامی پشتکوه و ستوان سیداحمد قادری ارائی به عنوان فرمانده جدید پاسگاه انتظامی اروست با حکم فرماندهی انتظامی استان مازندران منصوب شدند.

2 نظرات
  1. @ptsaeed می گوید

    جناب سروان سیداحمد قادری ارائی
    با کمال مسرت انتصاب بحق و شایسته جنابعالی به سمت فرماندهی انتظامی پاسگاه اروست دهستان سفید کوه را صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات بیش از پیش حضرتعالی را در کسب مدارج بالا و سلسله مراتب رفیع در ظل عنایات حضرت “بقیه الله الاعظم ارواحنافدا” (عج) و تحت زعامت و رهبری مقام شامخ ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز از خدواند سبحان مسئلت داریم.
    کانال رسمی روستای اراء

    1. ناشناس می گوید

      سیدبزرگوار بسیار ممنونم .پسرخاله دوست داشتنی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.