پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مستند زندگی اولین شهید روحانی دفاع مقدس در دست تهیه می باشد

مستند زندگی اولین شهید حجت الاسلام سلیمانی فرد روحانی دفاع مقدس در دست تهیه می باشد

0

 

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد فرزند شهید ولی الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری اعلام نمود مستند زندگی  شهید حجت الاسلام سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس در دست تهیه می باشد.

 

فرزند شهید سلیمانی فرد اولین شهید دفاع مقدس ضمن بازدید از غرفه پایگاه خبری چهاردانگه ساری گفت :این مستند توسط مستند ساز معروف کشور علی احمدی زرین کلایی که خود فرزند شهید می باشد تهیه می گردد.

IMG_6089

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد از تمام دوستان و آشنایان و هم کلاسی های ایشان در دوره مدرسه و حوزه خواست اگر چناچه از شهید سلیمانی عکس ، خاطره ، فیلم و نوار سخرانی در دست دارند جهت استفاده در اختیار آقای احمدی قرار دهند و جهت ارتباط می توانند با شماره تماس علی احمدی زرین کلایی   09111557655 ارتباط برقرار کنند.

 

شهید سلیمانی در روستای ازنی متولد و دوره ابتدایی را در زادگاه خود طی نمود و باعشق علاقه ای که به اهل بیت داشت  برای تحصیل در علوم دیی رهسپار حوزه علمیه قم شد. این شهید بزرگوار جزء اوین گروه روحانیونی بود که به جبهه حق علیه باطل عزیمت نمود و در مورخه 22/7/1359 در سرپل دهاب به دیدار معشوق خود واصل شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.