پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیران با عملکرد درست خود رضایت مردمی را تقویت کنند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر امروز در نشست مشترک کمیته‌های تخصصی استان و مسؤولان ستاد دهه فجر شهرستان‌ها، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها  خودشان را در همه مناسبت‌ها ازجمله مناسبت‌های پیش‌رو همواره ذیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ببینند و تعریف کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: امسال از دو جهت حضور گسترده و بانشاط مردمی برای ما مهم باشد ازجمله اینکه در ایام پس از کرونا برای نخستین بار به این شکل درحال برنامه‌ریزی هستیم و می‌طلبد به‌عنوان شکرانه برطرف شدن بلای عظیم کرونا و هم محکومیت اغتشاشات،حضوری پرشور داشته باشیم.

محمدی لائینی اضافه کرد: باوجود این نگاه و میل غلط دشمن، امسال همه آحاد مردم باید حضور جانانه و انبوه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان خودشان می‌دانند جایی در میان مردم ما ندارند، خاطرنشان کرد: همه اینها فریب کاری است که همراه با خشونت و قساوت خود را نشان داده وگرنه مردم ما موضع خودشان را کاملا در همه راهپیمایی‌‌ها و سنگرهای انقلابی نشان دادند ولی عده‌ای خودشان را به خواب زدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه لازم است به‌صورت مکرر حمایت خود را از انقلاب و ارزش‌های شهدا داشته باشیم، تصریح کرد: جشن‌های ما باید مردمی باشد و نباید چهره دولتی به خود بگیرد.

محمدی لائینی یادآور شد: باید بدنه ملت در جشن‌ها حضور یابند ما زمینه‌ساز و بانی کار هستیم ولی مردم باید تشویق شوند که با شوق و رغبت حضور یابند.

وی ادامه داد: نهادها با عملکرد درست خود رضایت مردمی را تقویت کنند که مردم با شوق و رغبت در مراسم‌ها و جشن‌ها حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: باید نهادهای فرهنگی تبلیغاتی حال و هوای سال‌ ۵۷ را به وجود بیاورند، آن روزها وحدت و همدلی در میان مردم موج می‌زد و رقابت‌ها کمرنگ شد و باید این حال و هوا را زنده کرد.

محمدی لائینی با بیان اینکه باید کاری کنیم اهداف انقلاب پیاده شود، گفت: شعار ما، شعار حکومت عدل علی(ع) است و آرمان‌های انقلاب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران در عرصه‌های بین‌المللی، اظهار کرد: امروز در بسیاری از زمینه‌ها جایگاه برتر دنیا قرار گرفتیم، اینها چیزهایی نیست که بتوانیم چشم‌ها را رویش ببندیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه خدمات باید برای مردم بازگو شود، گفت: البته به مشکلات هم باید اعتراف کنیم؛ ما باید در بعد رسانه باید کار کنیم بلکه وظیفه رسانه فقط تولید محتوا نیست.

محمدی لائینی ادامه داد: هرگاه صحبت از رسانه می‌شود فورا ذهن ما به این سمت می‌رود باید محتوای خوبی تولید کنیم درحالی‌که مهم‌تر از تولید محتوا ایجاد رسانه و ابزار و شبکه جهانی برای اینکه بتوانیم با تمام مخاطبانی که رسانه‌های دنیا با آنان ارتباط دارند و به آنان خوراک مسموم می‌دهند، ارتباط داشته باشیم.

وی گفت: بعد تبلیغات و رسانه باید خیلی جدی بگیریم و امیدواریم امسال دهه فجر بی‌نظیر و یوم‌الله ۲۲ بهمن پرشکوه را داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.