پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محمودی، شهردار اسبق کیاسر به عنوان شهردار سورک معرفی شد

سید حسین محمودی از مهر ۱۳۹۶ تا فروردین 1397 به عنوان شهردار کیاسر فعالیت کرد.

0

چهاردانگه نیوز، کاظم امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورای شهر سورک، اظهار کرد: در این جلسه با رای اعضا، سیدحسین محمودی به‌عنوان شهردار سورک انتخاب و به استانداری معرفی شد.

وی بیان کرد: بعد از تعلیق شهردار سابق و معرفی سرپرست برای شهرداری، اعضای شورا با دریافت برنامه‌های افرادی که داوطلب شده بودند آنها را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت در جلسه امروز دراین باره تصمیم گیری کردند.

رئیس شورای شهر سورک، خاطرنشان کرد: کمتر از یک سال تا پایان فعالیت این دوره شورا و شهردار باقی مانده است و انتظار داریم در این مدت شهردار پاسخگوی مطالبات مردم باشد و در راستای اهداف شهرداری و شورا فعالیت داشته باشد.

امجدی با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است، تصریح کرد: شهرداری سورک نیز از آسیب شیوع ویروس کرونا در امان نبوده است اما در کنار مجموعه شهرداری تلاش خواهیم کرد که شرایط به حالت عادی برگردد.

وی درباره خواسته شورا از شهردار جدید، گفت: انتظار داریم شهرداری را از این بحران خارج کند و پروژه‌های نیمه کاره از جمله هدایت آب‌های سطحی خیابان شهید آهنگری و ساماندهی بریدگی‌های غیر استاندارد بلوار امام رضا(ع) را پیگیری کند.

رئیس شورای شهر سورک در پایان اظهار کرد: شهرداری در حال حاضر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی دارد که شهردار جدید باید علاوه بر پرداخت این بدهی به طلبکاران، نسبت به اجرای پروژه‌ها و پرداخت حقوق کارمندان نیز اقدام کند.

سید حسین محمودی از مهر ۱۳۹۶ تا فروردین 1397 به عنوان شهردار کیاسر فعالیت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.