پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران|نقش مدال‌آوری ورزشکاران مازندران در بازی‌های آسیایی جاکارتا تقویت شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، حبیب حسین زادگان عصر امروز در نشست مشترک مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی مازندران در هتل بادله با اشاره به اینکه در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا قرار داریم و این رویداد بین المللی برای ورزش مازندران اهمیت دارد، اظهار داشت: باید تلاش مضاعفی در پروسه قهرمانی داشته تا بتوانیم مزد چهارساله خود را در این آوردگاه  بین المللی دریافت کنیم.

وی افزود: بخشی از ماموریت اداره کل ورزش به حوزه جوانان بوده و روابط عمومی ورزش و جوانان به موضوع مشکلات جوانان نیز توجه داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه به ورزش همگانی در استان باید توجه بیشتری شود، تصریح کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا در راستای ارتقا سلامت مردم، ورزش همگانی را در مازندران تقویت کنیم.

حسین زادگان با بیان اینکه میانگین سنی مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان بین سنین جوانی است، افزود: این افراد نقش اساسی در ارتقا شاخص‌های ورزشی و همگانی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه سخت ترین ماموریت‌ها اکنون در حوزه ورزش بوده چرا که مردم با ورزش زندگی و به آن علاقه و واکنش اساسی دارند، تصریح کرد: رسالت بسیار بزرگی داریم که همگان بتوانیم در تقویت رویدادهای ورزشی در مناطق استان اقدام جدی صورت دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ورزشکاران استان در سال گذشته بیش از 490 مدال ورزشی را در آوردگاه‌های ملی و بین المللی کسب کردند، افزود: باید توجه ویژه ای به نهاد روابط عمومی ادارات ورزش و هیئت‌های ورزشی استان برای پایداری قهرمانی و منش پهلوانی در استان صورت گیرد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه برخی مسئولان استان متاسفانه به سختی‌های کار ورزشی آشنایی و اشرافیت ندارند، گفت: باید نگاه ویژه تری به کارکرد روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان‌ها از سوی مدیران ارشد استان انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه جوانگرایی را در اداره ورزش و جوانان در بدنه روابط عمومی استان و شهرستان‌ها دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: تلاش داریم از ظرفیت نیروی انسانی استان استفاده تا بتوانیم تعالی ورزشی را تقویت کنیم.

احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیز در این نشست با تاکید بر بروز شدن فعالیت روابط عمومی‌های ادارات استان، گفت: نقش روابط عمومی‌های ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان در بیان عملکرد ورزشی دولت بسیار اثرگذار است.

بیش از 120 هزار ورزشکار سازمان یافته در مازندران شناسایی شد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.