پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قرارگاه خدمات اجتماعی در مازندران راه‌اندازی شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیاوش مسلمی چهارشنبه شب در نشست با رؤسای اتاق اصناف، انجمن اسلامی بازار، نمایندگان اصناف مازندران در کشور و فرماندهان حوزه‌های بسیج اصناف استان با اشاره به نقش اصناف در تاریخ انقلاب، گفت: صبر و استقامتی که اصناف در مشکلات دارند بویژه د راین شرایط کرونایی که بازار دچار خسارت شده، مثال زدنی است.

سرهنگ مسلمی با بیان اینکه نظام اداری دچار مشکل است، افزود: اگر مسئولی اعلام می‌کند خدمتگزار است، باید با تدبیر عمل کند، اما متأسفانه برخی مسئولین حرف و عملشان یکی نیست.

فرمانده سپاه کربلا با ابزار تأسف از اینکه برخی از دولتی‌ها مانع تولید و صادرات هستند، ادامه داد: بازار نباید در شرایط کرونایی هزینه زیادی بدهد لذا باید پیگیری و تحقیق شود در کدام بخش مشکلات فراگیر است و طبق اولویت مشکلات را برطرف کرد.

سرهنگ مسلمی با تاکید بر اینکه سپاه همدرد مشکلات مردم و بازاریان است، اضافه کرد: مردم و بازاریان جز قدرت نرم نظام بوده و سرمایه درونی کشور هستند اما متأسفانه برخی دولتمردان متوجه این سرمایه درونی نشدند.

سرهنگ مسلمی با تصریح بر اینکه مردم تأمین کننده امنیت در کشور هستند، افزود: سپاه در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم پروژه‌های بزرگی را برعهده گرفته است لذا در حوزه اصناف و مشکلات بازار هم با توجه به ابزارهای قانونی می‌تواند در کنار بازار و اصناف باشد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه از راه اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی در سپاه استان برای رفع مشکلات خبر داد و گفت: سپاه به عنوان یار و یاور در کنار اصناف است، لذا باید ساختار و سیستم‌ها را درست کرد تا توزیع عدالت در سراسر استان به درستی صورت گیرد چرا که مازندران یکپارچه است و مردم نباید احساس واگرایی کنند.

سرهنگ مسلمی با اشاره اینکه استان مازندران قطب کشاورزی در محصولات مختلف است، خاطرنشان کرد: وظایف سازمان‌ها و ادارات مرتبط با این حوزه باید پیگیر مشکلات در این بخش باشند و برای رفع آن تلاش کنند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیاز امروزه کشور دیپلماسی تجاری و اقتصادی است، گفت: نباید همه مسائل کشور را به سیاست گره زد و برخی سیاست‌ها هم به کشور ضرر زده است.

سرهنگ مسلمی در پایان با اشاره اینکه ما روی خط قرمزها با توجه به قانون پایبند هستیم و آن حراست از نظام اسلامی و ولایت است، خاطرنشان کرد: از اصناف با هر سلایق مختلفی که دارند، برای برطرف کردن مشکلات و تقویت و اقتدار نظام حمایت می‌کنیم.

کد خبر 4969654
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.