پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قدردانی بیت آیت‌الله طبرسی از حضور مردم در مراسم تشییع

0

 سومین روز از ارتحال آیت‌الله نورالله طبرسی با حضور مسئولانی مختلف کشوری، استانی و شهرستانی روز پنج شنبه در مصلی جمعه ساری برگزار شد. 
آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله نظری، آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دادستان مرکز مازندران و دیگر مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

آیت‌الله احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی سخنران ویژه این مراسم بود.
خطیب موقت نماز جمعه ساری از سوی بیت آیت‌الله طبرسی در سخنانی اظهار کرد: از سوی بیت آیت‌الله طبرسی از مراجع عظام تقلید، مسئولان قوای سه‌گانه کشور، نمایندگان مقام معظم رهبری در سپاه استان‌ها، آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران به صورت ویژه تشکر می‌کنیم.

 حجت‌الاسلام محمد قاسمی افزود: به دلیل از دست دادن عالم نستوه و مجاهد که نزدیک به ۴۰ سال در تاریخ انقلاب، زحمات فراوانی را به دوش کشید مردم مازندران عزادار شدند.

وی تصریح کرد: بیت آیت‌الله طبرسی به دلیل حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر در قم و ساری و قرائت نماز توسط آیت‌الله جوادی آملی، قدردان هستند.

وی یاداور شد: از زمانی که خبر درگذشت این عالم بزرگوار به گوش مردم رسید یکپارچه عزادار شدند.

قاسمی تصریح کرد: استاندار مازندران، معاون سیاسی استاندار، فرماندار ساری و سایر مسئولان از زمان رحلت این عالم بزرگوار برای برگزاری جلسات، شب وداع، تشییع پیکر و برگزاری این مراسم از هیچ گونه تلاشی فروگذار نکردند.
آیت‌الله نورالله طبرسی به مدت ۲۰سال نماینده ولی فقیه در مازندران بود و به دلیل بیماری در شب ۱۹ بهمن‌ماه، دار فانی را وداع گفت.
تشییع پیکر آیت‌الله طبرسی ۲۱ بهمن در قم انجام شد و شامگاه ۲۲ بهمن مردم مازندران با پیکر آیت‌الله طبرسی وداع کردند. تشییع پیکر و خاکسپاری نماینده سابق ولی فقیه در مازندران روز گذشته ۲۳ بهمن ماه در ساری برگزار شد.
طبرسی متولد سال ۱۳۱۹ در سوچلمای نکا بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.