پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوت نفر سوم حادثه تصادف مرگبار روز جمعه ۱۰ اردیبهشت جاده کیاسر

متاسفانه نفر سوم حادثه خونین تصادف روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در محور ساری – کیاسر بر اثر شدت جراحات در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، متاسفانه نفر سوم حادثه خونین تصادف روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در محور ساری – کیاسر بر اثر شدت جراحات در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

 

در این حادثه که در نزدیکی عبور روستای تلکوکلا در محور ساری – کیاسر روی داد سه خودرو پژو ۲۰۶ و پراید و پژو ۴۰۵ به شدت با هم برخورد کردند که طی آن دو نفر شامل یک خانم سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ و همچنین  سید مصطفی کلانتری از اهالی روستای تویه دروار استان سمنان(ساکن ساری) که راننده پژو ۲۰۶ بود در دم جان سپردند.

 

photo_2016-04-30_21-25-06

مرحوم  سید مصطفی کلانتری

 

melinaسید ملینا کلانتری

 

همچنین دو نفر دیگر از سرنشینان خودرو ۲۰۶ که یکی حاج میر رحیم کلانتری پدر مرحوم سید مصطفی و همچنین ملینا کلانتری دختر ۴ ساله ی سید مصطفی به شدت مجروح شده و حال آنان نیز وخیم گزارش شده بود.

 

متاسفانه با خبر شدیم که حاج میر رحیم کلانتری دیگر سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ که حال وی بسیار وخیم بود در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

 

همچنین ملینا دختر ۴ ساله ی مرحوم مصطفی کلانتری، در کما بوده که از خداوند متعال شفای هر چه زودتر این کودک خردسال را مسئلت می کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.