پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| مشکلی در تامین آب شرب دارابکلا وجود ندارد

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «چرا پروژه دارابکلا وارد مدار آبرسانی نشد؟ »  در سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

حجت محمدزاده مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندورود در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: منابع تامین آبی که در حال حاضر در دارابکلا استفاده می‌شود جوابگوی تعداد مشترکان منطقه است و مشکل تامین دبی نداریم.

وی با اعلام اینکه این پروژه هیچ نقص فنی ندارد، گفت: از نظر فنی این پروژه آماده بهره‌برداری است و در صورت نیاز می‌توانیم این پروژه را به شبکه وصل کنیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندورود با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در تامین آب در دارابکلا نداریم و تامین آب ۲۵ تا ۳۰ لیتر در ثانیه است، اضافه کرد: حتی در ایام گرم سال و تابستان به‌دلیل دست‌کاری شبکه برخی از مشترکان دچار مشکل می‌شوند و یا در زمان قطعی برق نیز شاهد بروز مشکلاتی هستیم.

محمدزاده یادآور شد: موضوع دیگر اینکه با توجه به حالت ارتفاعی دارابکلا مدیریت در منطقه متفاوت خواهد بود که در صورت بروز مشکلات آب حتی در روستاهای اطراف می‌توان از ظرفیت این پروژه بهره گرفت.

وی در پایان گفت: البته قرار است به‌طوری پروژه آب‌رسانی دارابکلا به شبکه وصل کنیم و در همین راستا بحث شست‌شوی مخزن نیز در دستور کار قرار گرفت.

 /۸۶۰۳۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.