پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سنگ شکن شهرداری غده سرطانی برای شهرداری کیاسر تبدیل شده است

0

پایگاه خبری چهاردانگه: مهدی محمدی تاکامی در دیدار با مدیران شهرداری و شورای شهر کیاسر اظهار داشت: در حال حاضر اتحاد و همدلی در بین اعضای شورا و شهردار وجود دارد و می‌توان با این وحدت و خردجمعی کارهای خوبی در سطح شهر کیاسر انجام داد.

وی افزود: با مشکلات شهرداری کیاسر آگاه هستیم و این جلسات باید به صورت ماهانه و مستمر انجام شود. شهرداری کیاسر طرحی برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه تهیه تا با پرداخت تسهیلات درآمد پایداری برای شهرداری ایجاد کنیم.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم مشکلات شهر کیاسر را برطرف کنیم، تصریح کرد: شهرداری‌های استان باید دارای درآمد پایدار باشند و اشتغالزایی مولد را تقویت کنند.

همت محمدنژاد، شهردار کیاسر نیز با اشاره به اینکه سند چشم انداز برای شهرداری کیاسر تعریف کردیم و بر اساس سند چشم انداز توسعه شهر کارها را انجام خواهیم داد، افزود:  شهرداری کیاسر دارای بدهی است و وضعیت درآمدی مطلوبی ندارد.

وی با بیان اینکه سنگ شکن شهرداری غده سرطانی برای شهرداری تبدیل شده و شهرداری بابت خرید این واحد تولیدی هزینه‌های زیادی متحمل شده است، افزود: شهروندان و نخبگان کیاسر باید به شهرداری در رشد و توسعه شهر کمک کنند.

شهردار کیاسر با اشاره به اینکه جاذبه‌های گردشگری بسیاری در منطقه و شهر کیاسر وجود دارد و می‌توانیم با جذب توریست زمینه درآمد پایدار  برای شهر کیاسر فراهم کنیم، تصریح کرد: اعضای شورای شهر برای تعالی و توسعه پایدار در شهرداری کیاسر تلاش کنند.

ابراهیمی کیاسری، رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر نیز با بیان اینکه پایه و اساس مشکلات شهرداری واحد تولید شن و ماسه(سنگ شکن) است، گفت: استانداری راهی اساسی برای رفع این معضل در منطقه صورت بگیرد.

سید حسن موسوی عضو شورای شهر کیاسر نیز گفت: بدهی‌های شهرداری کیاسر وبلاتکلیفی کارگاه سنگ شکن شهرداری در حال حاضر دغدغه اصلی شهرداری محسوب می‌شود. شهرداری کیاسر تاکنون درآمد پایداری نداشته امیدواریم در بخش درآمدی فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری کیاسر  تاکنون فاقد طرح و برنامه بوده و اکنون شهرداری در حال تهیه طرح  است تا کارهای شهرداری بر اساس سند چشم انداز توسعه ترسیم شود، تصریح کرد: با همدلی و انسجام بین بخشداری، شهرداری و شورای شهر می توانیم کارهای بسیاری در شهر انجام دهیم.

 / ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.