پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شستا در مازندران سرمایه گذاری خود را افزایش دهد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در دیدار مدیرعامل شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران افزود: مازندران ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله دارو و درمان دارد و انتظار می رود تا شرکت شستا وابسته به تامین اجتماعی سرمایه گذاری خود را در این منطقه از کشور افزایش دهد.
نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد: ما از هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی بویژه شرکت های بزرگ سرمایه گذاری همانند شستا در حوزه های مختلف حمایت می کنیم و امیدواریم تا این دسته شرکت ها میزان سرمایه های خود را در مازندران افزایش دهند.
حسین زادگان اظهار داشت: تمام سرمایه گذاری در حوزه دارویی به خصوص تولید داروها باید با رعایت مسایل زیست محیطی باشد و شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در ساری اگر چه در ابتدا مشکلاتی در این ارتباط داشت، ولی با پیگیری مسئولان استانی و مدیران این شرکت این معضل زیست محیطی رفع شده است.

وی یادآور شد: به هر حال شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در مرکز مازندران باید سرمایه گذاری خود را در حوزه دارویی افزایش دهد و چنانچه مشکلاتی برای این کار وجود دارد نیز با همراهی و تعامل دو جانبه قابل رفع است.

استاندارمازندران در مورد مشکل تامین برق شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران هم گفت: میزان مصرف برق در این استان به خصوص در فصل تابستان به دلیل مسافرپذیری بالاست و شرکت توزیع نیز برای تامین برق استان با محدودیت هایی مواجه است، ولی با این وجود ما برای صرفه جویی در مصرف برق ساعات کاری اداری را تغییر دادیم.

ساعت کار اداری در مازندران از ۲۵ خرداد امسال تغییر کرد و ادارات، شرکت ها، بانک ها و دانشگاههای استان کارشان را از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح شروع می کنند و ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه هم پایان می دهند.

این برای سومین سال پیاپی است که به خاطر رعایت حال مشترکان خانگی، ساعت کار تابستانی در مازندران به اجرا گذاشته می شود.

تعامل و همکاری بیشتر شرکت برق با صنایع

استاندار مازندران در عین حال گفت که به شرکت توزیع برق استان توصیه شده است تا فشار ناشی از کمبود برق را از دوش واحدهای تولیدی و صنعتی بردارد و آنها بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.
وی اضافه کرد: در چنین شرایطی واحدهای تولیدی و صنعتی هم در اوج مصرف باید کمک کار شرکت توزیع برق باشند و با صرفه جویی در مصرف به خصوص درزمان پیک، این شرکت را کمک کنند.
شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران مستقر در ساری تنها واحد دارویی تولید آنتی بیوتیک در کشور است که از سال ۸۰ فعالیتش را در تولید چهار نوع آنتی بیوتیک پرمصرف شامل سفالکسین، سفکسیم، آموکسی سلین و آمپی سیلین شروع کرد.
۶۹۸۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.