پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| رسانه‌های مازندران مدیران غیر پاسخگو به مرم را شناسایی و معرفی کنند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد اسلامی امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه برای رشد و اعتلای هر جامعه‌ای باید به مطبوعات آن بها داده شود اظهار داشت: مطبوعات جهت‌گیری‌های جامعه را همسو با مقولات توسعه‌ای مناطق مدیریت کنند.

وی افزود: نقش مدبرانه و حکیمانه رسانه‌ها سبب ارتقا کارکرد جامعه و برطرف کردن معضلات جامعه خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اتاق فکر مطالبات راهبردی رسانه‌های استان در خانه مطبوعات تشکیل شود تصریح کرد: سند آمایش مازندران در همه مقولات تدوین شده که رسانه‌ها باید در این زمینه قلم‌فرسایی کنند.

اسلامی با بیان اینکه مازندران تنها استان دارای سند آمایش سرزمینی برای توسعه است، افزود: سیاست بنده در استان بر اساس برنامه محوری بوده و رسانه‌ها مبنای توسعه مازندران که مبتنی بر اسناد بالادستی اقتصاد مقاومتی بوده را تبیین کنند.

وی با اعلام اینکه برنامه اقتصاد فرهنگ و هنر مازندران تدوین شده است، گفت: احساس امنیت برای سرمایه‌گذاری باید از سوی رسانه‌های مازندران تبیین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه برخی مدیران ادارات استان اعتنایی به رسانه‌ها ندارند، افزود: رسانه‌های استان سازمان‌ها و اداراتی که پاسخگوی مطالبات مردم نیستند را شناسایی و به جامعه معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در محتواسازی، هدایت افکار عمومی و تمرکزبخشی به ادارات نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: خانه مطبوعات با راهبردسازی فضای رسانه ای استان زمینه تحرک بیشتر در ادارات را فراهم کنند.

اسلامی با بیان اینکه جشنواره روابط عمومی‌های برتر ادارات استان برگزار شود، افزود: همگرایی برای توسعه استان باید از طریق رسانه‌ها تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم مکانی مناسب برای خانه مطبوعات مازندران فراهم کنیم، تصریح کرد: امسال نیز هدیه روز خبرنگار را در روز خبرنگار به فعالان رسانه ای استان با محوریت خانه مطبوعات تقدیم خواهیم کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه ساماندهی فعالیت‌های آموزشی رسانه‌ها در راستای تقویت کارکرد رسانه‌ها امری اثرگذار است، افزود: محورهای توسعه ای استان از سوی رسانه‌ها باید تقویت شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.