پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زیر ساخت های گردشگری در چهاردانگه مهیا نیست

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مرکز استان از مهیا نبودن زیر ساخت گردشگری در چهاردانگه سخن گفت و بر تغییر نگاه به گردشگری در شهرستان ساری تاکید کرد.

0

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مرکز استان از مهیا نبودن زیر ساخت گردشگری در چهاردانگه سخن گفت وبر تغییر نگاه به گردشگری در شهرستان ساری تاکید کرد .

 

جلسه بررسی و هماهنگی در راستای ساماندهی اماکن گردشگری بخش چهاردانگه ساری با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساری ومسئولین دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در محل این فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری مرکز اطلاع رسانی فرمانداری ساری ،سید عباس حسینی معاون فرماندار مرکز استان با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان ساری ضعیف است، گفت:ساری اگرچه از نظر تاریخی و طبیعی ظرفیت‌های بسیاری دارد اما زیرساخت‌های لازم برای بخش گردشگری در آن مهیا نیست.

 

معاون سیاسی فرماندار در این نشست بر توسعه چهاردانگه در گردشگری تاکید نمود و اظهارداشت : با توجه به ورود خیل عظیم گردشگران خصوصا در ایام تعطیلات در این منطقه، مسئولان بانگاه ویژه به مناطق گردشگری چهاردانگه در تصمیم گیری باید دقت بیشتر نمایند .

 

حسینی اظهار داشت: باید به این موضوع جدی نگاه کرد نه به صورت موردی و باید فضای لازم برای فعالیت سرمایه گذاران مهیا شود.

 

وی با ابراز نگرانی از وضعیت موجودگردشگری دربخش چهاردانگه اعلام نمود : برای بهره گیری بهینه از مناطق گردشگری این بخش باید برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای ایجاد زیرساخت ها ارائه گردد .

 

حسینی با اشاره به وعده های مسئولین در ارتباط با چشمه سورت گفت : مدیران استان دلسوز و پیگیر هستد اما باید قبل از هر چیز وحدت داشته باشندو شاهد همگرایی و همفکری لازم در بین نهادهای گوناگون باشیم .

 

وی با اشاره به فرهنگ سازی در دیدگاه خوبی که در خصوص گردشگری در کشور حاکم است،خاطر نشان کرد :در راستای توسعه گردشگری باید زیر ساختهای لازم بر ای این امر مهیا شود چرا که وجود زیر ساختها باعث جذب گردشگر می شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری با تاکید بر اینکه مردم کارهای انجام شده را به قضاوت می‌نشینند ابراز داشت : توسعه گردشگری آیینه تمام نمای فعالیت‌های مسئولان در استان و این منطقه می باشد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.