پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رییس شورای اسلامی بخش مطرح کرد: لزوم توجه به جاذبه های گردشگری بخش چهاردانگه

0

لزوم توجه به جاذبه‌های گردشگری بخش چهاردانگه ساری

رئیس شورای بخش چهاردانگه در جلسه شورای اداری ساری خواستار توجه بیشتر به گردشگری این منطقه شد.

به گزارش ندای تجن -محمدرضا نوریان با بیان اینکه صدور پروانه برای روستاهایی که در طرح هادی قرار گرفته، بسیار سخت است، گفت:صدور پروانه قانون مدار نیست.

نوریان با اشاره به اینکه مدیران شهرستانی زحمت می کشند که قابل تقدیر است، افزود:در بخش چهاردانگه ساری مناطق گردشگری بسیاری داریم اما اتفاقی در اینجا نیفتاده است.

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری با بیان اینکه ۳دستگاه متولی جذب گردشگر هستند با هم به توافق نمی رسند تا سرمایه گذار در آن جا وارد شود، ادامه داد: مدیران استانی لازم است تا توجه بیشتری به شوراها و حمایت از آنان داشته باشند تا مدیران شهرستانی با دست باز پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات روستای چورت با همکاری فرمانداری در حال رسیدگی است، افزود:کمبود آب کشاورزی باید پیگیری شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

نوریان با بیان اینکه برخی از پیچ‌های خطوط ساری -کیاسر-سمنان خطرناک است که نیاز به پیگیری برای تعریض جاده دارد، ادامه داد:با تلاش بسیار جشنواره خیار را برگزار کردیم که متاسفانه مورد توجه مسئولان قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه در تدارک برگزاری مسابقات ورزشی هستیم، افزود:اداره کل ورزش و جوانان و اداره ورزش و جوانان ساری به تازگی همکاری با ما را آغاز کردند.

نوریان افزود:دولت مکلف است تا تمام اعضای شورای شهر و روستا را بیمه کند اما این اتفاق نمیفتد و ما اعضای شورا هنوز کارت شناسایی نداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.