پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رییس جدید دانشگاه مازندران منصوب شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران در این حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از خدمات دکتر یحیی طالبی رستمی دانشیار گروه آموزش ریاضی که سرپرستی این دانشگاه را به مدت ۶ ماه در اختیار داشت تجلیل کرد.

گفتنی است که پیش از دکتر طالبی رستمی، دکتر سید خلاق میرنیا با مدرک دکتری خاک شناسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران به مدت ۱۰ سال در ۲مقطع زمانی از سال ۷۷ تا ۸۴ و آخرین دوره در سالهای ۹۴ تا ۹۷ طولانی ترین دوره ریاست در دانشگاه مازندران را بر عهده داشت.

دکتر نوذری دوره کارشناسی را در دانشگاه کرمان و دوره های کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشگاه صنعتی شریف به اتمام رساند و از سال ۱۳۷۸ به عنوان عضو هیئت علمی در گروه فیزیک دانشگاه مازندران مشغول به فعالیت بوده است.

دکتر نوذری که اکنون نوزدهمین رئیس دانشگاه مازندران در هیات ۴۰ ساله آن است پیش از این تجربه ۲ دوره معاونت اتاق پشتیبانی دانشگاه را نیز برعهده داشت.

دانشگاه مازندران بزرگ ترین موسسه دولتی آموزش عالی استان مازندران است که هم‌اکنون دارای ۲۵۰ عضو هیئت علمی ،۱۸ استاد، ۴۸ دانشیار، ۱۳۸ استادیار و ۴۶ مربی در اختیار دارد.

/ ‏۱۸۹۹/‏۹۹۱۹
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.