پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رتبه دوم ترددها در شرایط کرونایی به مازندران/ صعود یک پله‌ای در ترددها

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مازندران استان پرتردد کشور است و  همواره شاهد حضور مسافران به این استان سرسبز کشور هستیم.

حتی این روزها که کرونا مشکلات بسیاری به دنبال داشته اما نکته جالب این است که مازندران که قبل از کرونا در جایگاه سوم تردد بود این بار و در تعطیلات عیدفطر با پیشی گرفتن از جایگاه سوم در جایگاه دومین استان پرتردد کشور قرار گرفت.

طی روزهای گذشته شاهد حضور مسافران بسیاری در استان مازندران بودیم که این وضعیت همچنان ادامه دارد و امروز نیز شاهد افزایش حجم تردد در محورهای شمال هستیم.

 

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره وضعیت تردد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب و همچنین جنوب به شمال محور کندوان برخی مقاطع نیمه‌سنگین و برخی مقاطع پرحجم است.

وی افزود: همچنین آمد و شد خودروها در هر دو مسیر محور هراز پرحجم و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان جریان دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: براساس آمار سامانه تردد شمار در محورهای استان مازندران تعطیلات عیدسعید فطر از روز چهارشنبه۳۱ اردیبهشت‌تا روز سه‌شنبه ۶ خرداد ماه سال جاری به طور متوسط در هر روز حدودیک‌میلیون ۸۴۳ هزار تردد در سطح محورهای استان مازندران به ثبت رسید.

 

هاشمی افزود: مازندران رتبه دوم پرترددترین استان را پس از استان تهران در کشور به خود  اختصاص داده است.

وی با اعلام اینکه در تعطیلات عید فطر بیش از ۱۲ میلیون تردد به ثبت رسید، تصریح کرد: این میزان از تردد در مقایسه با متوسط تردد در دوره مشابه سال قبل نشان دهنده کاهشی در حدود ۶.۵درصدی است که به‌طور حتم این کاهش تردد مربوط به شرایط موجود در کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا است.

 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان گفت:پرتردد ترین محورهای استان‌ساری قائم‌شهر و برگشت بابل قائم‌شهر و برگشت و بابل ـ آمل و برگشت و اوج ترافیک از ساعت ۱۷ الی ۱۸ روز پنج‌شنبه یکم خرداد ماه بوده است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.