پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی خانه جوان در رامسر تا 2 ماه آینده

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران امروز ور گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری از راه‌اندازی ” خانه جوان” در رامسر تا دو ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مصوبات اخیر، راه‌اندازی خانه جوان شهرستان‌ها در دستور کار فرمانداری‌ها و ادارات ورزش و جوانان قرار گرفت.

وی افزود: بخشی از اعتبار مورد نیاز برای آغاز عملیات احداث خانه جوان‌ در رامسر از جانب وزارت ورزش جوانان که برای این‌ مکان اختصاص داده شده است، تأمین خواهد شد تا کار به سرعت انجام شود البته مشارکت جوانان و سازمان‌های مردم نهاد در راه‌اندازی خانه جوان بسیار مؤثر است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: “خانه جوان” محلی برای رشد جوانان هر شهر است که ساز و کار مشخص دارد، در این‌ مکان سمن‌ها فعال می‌شوند و آموزش رایگان صورت می‌گیرد، در حال حاضر در شهر ساری و آمل این مراکز را به‌صورت فعال و در شهر گلوگاه به صورت نیمه‌فعال داریم.

وی در پایان گفت: تصمیم داریم برای امسال در بیشتر شهرهای استان اقدامات برای افتتاح خانه جوان صورت بگیرد تا مرکز کسب و کارهای نوظهور و پویا شود، البته رسالت ما راه‌اندازی خانه‌های جوانان و در ادامه راه بدون دخالت مدیریت دولتی است.

 /۸۶۰۴۸/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.