پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دوره آموزشی درس تربیت بدنی برای آموزگاران چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،  شکراله شریعت نژاد رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه گفت: موضوع ورزش و فعالیت های بدنی یکی از اولویت های اساسی آموزش و پرورش در مدارس می باشد که ضمن ایجاد نشاط و شادابی در مدارس موجبات ارتقا سلامت جسم و روح دانش آموزان را فراهم می کند.

وی افزود: طرح آموزش آموزگاران پایه در جهت غنای هر چه بیشتر فعالیت های ورزشی مدارس بویژه مدارس دوره ابتدایی پایه، اجرا می شود.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه خاطر نشان کرد: تحقق اهداف این طرح می تواند اقدامی موثر در راستای بهبود کیفیت زنگ تربیت بدنی در مدارس باشد که ضمن ارتقا آگاهی های تخصصی آموزگاران پایه در زمینه فعالیت های ورزشی، سبب ایجاد تحرک، نشاط و شادابی دانش آموزان شود.

در این مراسم حامد خلیلی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن ارائه گزارشی از تعداد شرکت کنندگان و سرفصل های آموزش گفت: آموزش آموزگاران پایه به مدت 40 ساعت به صورت تئوری و عملی در مدرسه فردوسی و سالن ورزشی میر عماد تا پایان شهریور ماه ادامه دارد. ایشان بر لزوم همکاری همه کارشناسان جهت اجرای مطلوب این طرح تاکید کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.